Forum » Radio & Muziek » Nedertoon - Odyssee
Ga terug naar het forum index Ga terug naar het forum index Ga terug naar het subforum Radio & Muziek Radio & Muziek
  • 1

lin Geslacht offline

Linda Storm

Nedertoon - Odyssee

Geplaatst op 12-06-2009 om 16:34.

Reacties: 3

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 716 berichten
Image

Odyssee kan het best omschreven worden als een muzikale reis. Het hiphop conceptalbum neemt je mee door een breed spectrum van muzikale composities. De rappers vertellen gedurende deze reis over het leven met zijn verantwoordelijkheden, verplichtingen en normen en zoeken de weg naar hun doel. De weg naar huis.

Alle muziek is gecomponeerd en geproduceerd door Jouke Koning met uitzondering van Tijdreis, deze is gecomponeerd door Bop Littlejohn. Samen met de rest van de band, bestaande uit drummer Maarten Bolhuis, DJ Doonix en gitarist/bassist Rikkert de Wit, levert Nedertoon een hiphopalbum vol met afwisselende muziekstijlen. Rappers Kop, Nick van de Kaart en Rob de Mic verhalen in ruim zeventig minuten de reis door hun leven. Gastrappers Dennis T. en Juiceisdunaam geven hun visie op het geheel.

Check www.nedertoon.nl

KOPENNNNNNNNNNNNNNN
kan ook mij even laten weten als je de cd wilt kopen en ik regel het. cigar.gif

Piraat Geslacht offline

Aisha Piraat

Reactie op: Nedertoon - Odyssee

Geplaatst op: 15-06-2009 om 15:54.

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 47 berichten
Nedertoon zou spelen bij Toko Borra alleen ging t op het laatste moment niet door, beetje jammer.

lin Geslacht offline

Linda Storm

Geplaatst op: 15-06-2009 om 19:34.

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 716 berichten
Ik weet van niks, wat dan?

Piraat Geslacht offline

Aisha Piraat

Geplaatst op: 15-06-2009 om 22:01.

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 47 berichten
Nou zoals ik het zeg tongue.gif ze stonden op t menu smile.gif
  • 1
Ga terug naar het forum index Ga terug naar het forum index Ga terug naar het subforum Radio & Muziek Ga terug naar het subforum Radio & Muziek
Amersfoorter.COM